Наскоро ми попадна една книжка "Digital Stock Photography", където открих практични хитринки за стиловете в стока:
Опитайте се да правите снимки, които са:
- Опростени, изчистени в дизайна;
- Имат ясни послания и силно въздействие;
- Имат интересни зрителни ъгли, необичайни гледни точки;
- Разнообразни на цветове, които подхождат на настроението на сцената;
- Правдоподобни в жестовете, изпълнени с взаимодействие и емоция;
- Автентични в езика на тялото;
- Изчистени от маркови имена;
- Вертикални и хоризонтални;
- Замислени с пространство за писане;
- Оформени с договори - с модели и за собственост;
Избягвайте да правите снимки, които са:
- Разхвърляни, объркващи, отрупани;
- Твърде детайлни, натоварени с информация;
- Предвидими, стандартни перспективи;
- С цвят употребен по всякакъв стандартен начин, така , че не подсилва посланието;
- Скалъпени, неестествени, вдървени или превзети;
- Изпълнени с лого, търговси марки и т.н.;
- Изключително и само хоризонтални кадри;
- Замислени без място за надписи;
- Неоформени с договори - с модели и за собственост;
Откъде си взе тази книжка ? :)
ОтговорИзтриванеАми преди време я поръчах от тук http://www.ebay.com/ и съм доста доволна. Има неворятно полезни трикове и съвети, които препрочитам и обмислям когато ми изчезне музата :)) Когато имам повечко време ще поствам най-интересните тук !! ;)
ОтговорИзтриване