четвъртък, 18 декември 2008 г.

Песента на врабчето


 

Хе хе в голямото село имало и хубави неща, бързи, малки, но все пак неща които те изтласкват от сивото ежедневие. Казвам това, тъй като ходейки си днес и мислейки си какво му има на този град - всичко е едно такова сиво, мрачно, хората намръщени и бързащи, дочух една песен... А именно песента на въпросния врабец, стоеше си кротко, кацнал на храста, чуруликаше и се озърташе сякаш недумяващ за къде са се разбързали всички... Не се замислих, извадих апарата и го снимах за да запечатя този миг. И съвсем естествено се сетих за една  песничка от детските ми години, която пък сега пеят и моите деца, надявам се и техните да я пеят  :)

Песента на врабчето



Чик-чик-чики-чики-чик-чирик
Чик-чик-чики-чики-чик-чирик

Аз съм малкият врабец,
веселяк съм и певец.
 яла зима тук стоя и
децата веселя.

Чик-чик-чики-чики-чик-чирик
Чик-чик-чики-чики-чик-чирик

 рез прозорците надничам и
от клон на клонче тичам.
Скачам смело по снега и
от студ не се боя.

Чик-чик-чики-чики-чик-чирик
Чик-чик-чики-чики-чик-чирик

Малки и добри дечица
дават ми зрънца, трохички
затова оставам аз
цяла зима тук при вас! 



Няма коментари:

Публикуване на коментар